Food Center Westland promotietruck

Poeldijk 07.07.2016 – Onlangs heeft een vrachtwagen van Alpha AGF, leverancier van groenten en fruit voor de markt, detailhandel en horeca, een volledige metamorse

ondergaan en rijdt nu rond in de Randstad met de huisstijlelementen van Food Center Westland uit Poeldijk in het Westland. Het bedrijf is gevestigd in dit moderne groothandelscentrum voor groenten en fruit en besloot onlangs samen met haar collega-bedrijven om op deze wijze extra aandacht te genereren voor het bijzondere centrum, ingeklemd tussen de steden Den Haag, Rotterdam en Delft. De vrachtwagen wordt ingezet om orders van Alpha AGF en andere bedrijven af te leveren op locatie.

Naast het basisaanbod van groenten en fruit voor de markt, detailhandel en horeca, bieden de versondernemers van Food Center Westland ook een ruim aanvullend aanbod zoals Surinaamse groenten, import uit Dominicaanse Republiek, Uganda, Jordanië, Spanje. Exotische groenten en fruit uit o.a. Maleisië, Indonesië, Thailand en India. Importproducten uit Afrika. Egyptisch citrus, uien, bosuien, knoflook, druiven. Zuid-Afrikaans,  Argentijns en Spaans citruspakket.

Food Center Westland is gevestigd op het ABC Westland Agri & Food terrein in Poeldijk. De groothandelsmarkt is geopend op werkdagen van 06.00 tot 12.00 uur.

Voor meer informatie, ga naar <www.foodcenterwestland.nl

Advertorial