Naaldwijk Scooters voortaan ook voor motorscooters

Naaldwijk 17.02.2016 – Al meer dan 5 jaar lang bent u bij Naaldwijk Scooters aan het juiste adres voor de aankoop van een brom- of snorfiets.

Vanaf deze week gaat daar wat in veranderen. Het assortiment van Naaldwijk Scooters wordt uitgebreid met de motorscooters van Kymco.

Naaldwijk Scooters is officieel Kymco motorscooter dealer geworden. Naaldwijk Scooters was al Kymco bromfietsdealer, maar met deze uitbreiding van het dealerschap krijgt Naaldwijk Scooters per direct toegang tot het complete motor aanbod van Kymco.

Naast de motorscooters van Kymco zullen er snel andere merken worden toegevoegd aan het assortiment van Naaldwijk Scooters.

“De afgelopen tijd hebben we gemerkt dat de mobiliteitsmarkt aan het veranderen is. Consumenten verkiezen een scooter steeds vaker boven de aanschaf van een auto.  Dat is logisch want de aanschafprijs van een scooter ligt aanzienlijk lager dan die van een auto. Verder zijn de brandstof- en onderhoudskosten van een scooter een stuk voordeliger.

Met deze nieuwe uitbreiding van ons assortiment proberen we nog beter op de behoefte van onze klanten in te spelen. Consumenten willen zich tenslotte snel van A naar B kunnen verplaatsen. Een motorscooter is daar het ideale voertuig voor, ook op de snelweg.” Aldus eigenaar Roy Franken.

Voor meer informatie over het nieuwe assortiment kunt u een bezoek brengen aan de riante showroom in Naaldwijk. Ook kunt u even kijken op de website www.naaldwijkscooters.nl.

Advertorial