Ontbijten met een missie

Delft 31.07.2023 – Ronald McDonald Business Breakfast Club Delft-Westland is een maandelijkse netwerkbijeenkomst voor ondernemers uit Delft, Westland en omstreken,

die Ronald McDonald Huiskamer Delft een warm hart toedragen.

De volledige opbrengst van het lidmaatschap komt namelijk ten goede aan de Huiskamer. Maar natuurlijk realiseer jij ook een uitbreiding van je netwerk en krijg jij een kijkje achter de schermen bij andere deelnemende bedrijven

Irene Heikens: ‘Begin dit jaar zijn wij gestart met de Business Breakfast Club Delft-Westland (BBCDW), waarbij maatschappelijk betrokken ondernemers 1x per maand bij elkaar komen voor een gratis (of gesponsord) netwerkontbijt met elkaar en veelal een rondleiding achter de schermen in een bedrijf. De opbrengst van het (heel redelijke) lidmaatschap gaat volledig naar de Ronald McDonald huiskamer voor gezinnen met zieke kinderen, in het Reinier de Graafgasthuis. Meer achtergrond info vindt u op de website.

Er zijn inmiddels 20 ondernemers aangesloten, maar ons doel is dit jaar op 30 uit te komen en daarna verder te groeien. En hiermee gezinnen te ondersteunen in een zware periode. Extra leuk is de mix tussen Delftse en Westlandse ondernemingen die we zoeken.’