Recharged start met airco project Westland – airco’s tegen zeer scherpe prijzen

Westland 05.08.2024 – Het Westlandse installatiebedrijf Recharged is gestart met hun airco project gericht op het Westland en omstreken (klik hier voor meer informatie). Door grootschalig airco’s in te kopen bij producenten, kunnen zij topmerken airco’s tegen zeer scherpe prijzen aanbieden. De eigenaars van Recharged, David van Gaalen en Mike de Groot, vertellen meer over dit project.

“De afgelopen tijd hebben wij in het Westland al veel mensen mogen verblijden met een hoogwaardige airco. Airconditioning zorgt niet alleen voor een veel comfortabeler binnenklimaat, het is ook een effectieve manier om een overschot aan zonnestroom in te zetten. Op de zonnige dagen wanneer het erg warm is, kun je direct zonne-energie inzetten voor jouw airco”, aldus David.

Mike vervolgt: “Om nóg meer mensen in regio Westland te verblijden met airconditioning, hebben wij een project gelanceerd waarbij wij grootschalig bij onze producenten en toeleveranciers inkopen. Daardoor behalen we veel inkoopvoordeel en daalt de inkoopprijs per airco, wat we aan onze klanten doorberekenen. Je kunt dus profiteren van extra scherpe prijzen voor A-merken airco’s.”

David sluit af: “Wist je trouwens dat je met de airco’s die wij aanbieden, zowel kunt koelen als verwarmen? Je hebt er dus profijt van in de warme én koude maanden. Onze adviseurs denken graag met jou mee welk aircosysteem het meest geschikt voor jou is, inclusief vrijblijvende offerte. Ook kunnen wij al op korte termijn een airco bij jou plaatsen, zodat je snel kunt genieten van een comfortabeler binnenklimaat.”

Klik hier en start vrijblijvend jouw airco offerteaanvraag

Advertentie