Tip: Aiko 455Wp zonnepanelen superdeal bij Recharged

Westland 03.05.2024 Het Westlandse installatiebedrijf Recharged biedt momenteel krachtige Aiko 455Wp glas-glas zonnepanelen voor zeer scherpe prijzen aan.

Als je overweegt om zonnepanelen te laten plaatsen, dan is dit een uitgelezen kans om topkwaliteit panelen tegen een lage prijs door Recharged te laten installeren.

David van Gaalen, werkzaam bij Recharged, zegt het volgende over dit innovatieve paneel: “Je kunt de ruimte op jouw dak optimaal benutten met dit krachtige 455Wp zonnepaneel van Aiko Solar. Dit paneel wordt namelijk gekenmerkt door een zeer hoge efficiënte, lage prestatievermindering en een uitstekende garantie van 25 jaar productgarantie en 30 jaar prestatiegarantie.”

En hij vervolgt: “Het Aiko 455Wp paneel is daarnaast een ware vernieuwing. Zo bevat dit paneel bijvoorbeeld partial shading optimalisatie, waardoor schaduwval en vuil op één van de panelen een veel minder grote impact op de opwek van het totale systeem heeft.”

Dit is één van de vele voordelen, aldus David. Zo wordt het vernieuwde Aiko 455Wp paneel gekenmerkt door:

Hoge energieopbrengst
Dankzij de N-Type ABC technologie is het volledige frontoppervlak in staat om effectief zonlicht te absorberen. Daardoor geniet je van een hoge energieopbrengst (tot 23,1% efficiëntie) in vergelijking met andere soorten zonnepanelen.

Volledig zwart ontwerp
Dankzij de unieke All-Back-Contact (ABC) technologie heeft Aiko Solar volgens velen het mooiste full black (volledig zwarte) paneel op de markt. Dit paneel combineert dus een zeer hoge energieopbrengst met een mooi ogende, diepzwarte uitstraling.

Micro-crack bescherming
Deze glas-glas panelen van Aiko Solar maken aanspraak op micro-crack bescherming. Dit betekent dat de panelen beter beschermd worden tegen het ontstaan van breuken in de panelen. Met als gevolg een kwalitatief hoogwaardiger paneel.

Partial Shading optimalisatie
De innovatieve Aiko 455Wp panelen beschikken over zogeheten parcial shading optimalisatie. Dit zorgt ervoor dat deze zonnepanelen automatisch de zonne-energieproductie kunnen maximaliseren. Dit zelfs bij schaduw op zonnepanelen.

Mike de Groot, ook werkzaam bij Recharged, vervolgt: “Goed nieuws: Dit krachtige 455Wp glas-glas paneel van Aiko Solar maken wij daarnaast betaalbaar. Dankzij ons gunstige inkoopvoordeel kunnen wij dit paneel tegen zeer scherpe prijzen aanbieden. We kopen deze krachtige Aiko zonnepanelen namelijk in grote hoeveelheden in, waardoor we per stuk minder per paneel betalen. Dit rekenen we door aan onze klanten. Vraag bij ons een offerte aan en wij bespreken de mogelijkheden met je.”

Klik hier en start vrijblijvend jouw offerteaanvraag

Advertorial